Najít letenku
Hledáte levné letenky ? Využijte vyhledávač letenek a najděte tu nejlepší letenku za nejlepší cenu.
Často kladené otázky
Jak rezervovat letenku?
Rezervace letenky je poměrně jednoduchá a intuitivní. Na stránkách letecké společnosti stačí zvolit výchozí a cílovou destinaci a poté zvolit daný termín s počtem cestujících. Žádné postranní úmysly nehledejte. Zvolit můžete namísto internetového prohlížeče také aplikaci Ryanair, s jejíž pomocí budete ještě více flexibilnější.
Kdy dostanu letenku?
Letenku si sami vytisknete po tom, co úspěšně provedete check-in.
Musím si při rezervaci letu zvolit sedadlo?
Ne. Dokonce bychom to ani nedoporučovali. Poplatek za výběr sedadla se nevyplatí. Systém vám jej přidělí automaticky v rámci procedury check-in. Zároveň je vždy snaha o to, aby skupina cestujících na stejné rezervaci seděla pospolu.
Rezervovat vybrané sedadlo nemusíte dokonce ani v případě, že potřebujete konkrétní sedadlo, které by vyhovovalo vašemu handicapu. Jednoduše kontaktujte dopravce, nebo scrollujte touto stránkou, kde k tomuto problému najdete více informací.
Jde změnit jméno na letence?
Teoreticky ano, prakticky ne. Změnit jméno můžete, nicméně za poplatek, který se ani v nejmenším nevyplatí. Údaje na letence se proto vyplatí před potvrzením několikrát zkontrolovat. A pokud náhodou nebudete moci v daný termín vycestovat, levněji, než změna jména vyjde koupě nové letenky.
Jak na check-in?
Check-in je v závislosti na typu letenky možný od 30 dní do 2 hodin před odletem. V rámci základního druhu můžete check-in zadat od sedmi dní před odletem. Provést jej lze výhradně elektronicky, nebo na letišti (tam však už za příplatek, který není zrovna malý). Pokud nevíte, jak na to, tohle intuitivní video krok za krokem by vám mělo pomoci.
Přikoupit zavazadlo, nebo ne?
K dispozici máte v rámci základního typu letenky dva kusy zavazadel. Jedno kabelové, druhé příruční – menší kufřík. Odbavené zavazadlo je za příplatek. Osobně si myslíme, že je však zbytečné. Místa na věci bude opravdu dostatek.
Co dělat, když mám handicap? Mohu cestovat?
Samozřejmě. Podobně jako jiné aerolinky nabízí Ryanair pro handicapované poměrně propracovanou službu osobní asistence. Máte však povinnost přepravu osoby s postižením nahlásit předem, a to neméně 48 hodin. Na letišti se pak o vás postará asistence. Operátor vám zároveň přidělí vhodné sedadlo (pro vás i váš doprovod), které vyhovuje všem požadavkům.
Jak kontaktovat dopravce?
Primárním kontaktem je online chat na stránkách Ryanair. Komunikačním jazykem je převážně angličtina. Vybírat však můžete i z dalších řečí, pokud nebude k dispozici vhodný operátor, odpověď vám následně přijde e-mailem.
Zvolit můžete též telefon, vzhledem k ceně za spojení (a snaze ušetřit co nejvíc) je to však kontraproduktivní.
[display-posts]